søndag 17. mars 2013

Bursdagskort til Sander

I helga har jeg vært i det kreative hjørne, og fått laget noen kort og tags. Dette kortet er laget til Sander, som fyller 4 år! Han er gutten til en god venninne av meg. På dette kortet har jeg brukt den Spellbinderdiesen Oval Floral. Veldig fine utskjæringer på denne. Jeg har også kjøpt meg to nye stempler som kan fargelegges. Fargene jeg har brukt er broken china, peeled paint og antique linen.

 

Her har jeg fargelagt med Distress stempelputer og vannpensel. Det jeg gjorde, var at jeg stemplet fargene på akrylklossen, og brukte blekket på vannpenselen. Jeg innså at det faktsk var veldig vanskelig å fargelegge slik, og at det krever mye trening! Selv om resultatet ikke ble så bra, skal jeg øve meg mer på dette. Jeg har også meldt meg på et kurs m/distress og vannpensel i april, så jeg håper jeg lærer meg noen nyttige tips der.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar