torsdag 11. april 2013

SteinkjerScreppa 2013


I helga har jeg vært med på SteinkjerScreppa! Det er et årlig treff som arrangeres her på Steinkjer! Jeg hadde gledet meg utrolig til denne helga, som svarte til alle forventninger! Dette er første gang jeg er med på et slikt treff, men jeg skal definitivt være med på flere! Her er noen bilder fra selve treffet:

 Min ATC, et lite "visittkort på 5X8 cm. ATc'ene blir samlet inn, og så trekker hver enkelt seg en ny ATC som et minne fra trefet! Veldig kult! Vi laget også navneskilt!

 Her er mye av det vi laget på treffet. For hvert bidrag fikk vi et lodd, som vi skulle bruke på loddtrekningen innimellom scrappingen!
Over 80 damer som sitter sammen og scrapper!
 Flere Lo'er, kort og tags som scrapperne har laget!!
Vi fikk en goodie bag da vi kom, med en oppgave om å lage en tag av det som lå i posen. Veldig morsomt å se hvor mange ulike tags det ble av det samme materialet! Slik ble min:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar